AbainGoardia











{2010/03/29}   Bueltan gara

Beno, barkatu beharko didazue atzerapena. Bi hilabete hauek oso luzeak egin dira: lan piloa, albiste txarrak, onak, ihesaldiak, nekeziak sorturiko alferkeria… Denbora guzti honetan ez da eguneraketarik izan ez zegoela ezer aipatzeko (esaerak dioen bezala: Zer berri? Zaharrak berri). Ez naiz zinematik pasa. Kontzertu bakarrean izan naiz. Irakurtzen ahalegindu naiz baina ez nuen gauza sakonak irakurtzeko gaitasunik eta hemen aipatuko ez ditudan musika liburu arinak irakurri izan ditut.

Baina hau guztiau atzean geratzea espero dut dagoeneko liburu aipamen berria ikusiko baituzue gaurko egunean eta laster beste liburu berri bat aipatuko dut, Capitan Swing Libros argitaletxe berri zein interesgarriak argitaraturikoa.

Ongi izan.



Utzi erantzun bat

et cetera
